BİREBİR VE YÜZYÜZE EĞİTİM

Eğitim İçin İhtiyaç Duyulan Sınıflar için Gerek Birebir Gerekse Sınıf Ortamında Yüzyüze Eğitim İmkânı

METOD KURSU

Eğitimin Başladığı İlk Sınıflar Öğrenim için Farklı Metod'lara ihtiyaç Duyarlar...

BİREBİR ETÜT

Sistemli Eğitim Koşullara hızla ayak uyduran, dinamik aynı zamanda da amaçları ve misyonu itibariyle belirli bir alt yapısı olan sistemli bir eğitim sunmaktayız.

EĞİTİM KOÇLUĞU

BİREYİN (KURSİYER ÖĞRENCİNİN) BAŞARI BECERİLERİNİ GELİŞTİREN REHBER.

TAKVİYE KURS

EĞİTİM YÜKÜNÜ AZALTMAK, ÖĞRENMEYİ DESTEKLEMEK.

İNGİLİZCE DERSİ

ÖZEL İNGİLİZCE VE ÖZEL BRANŞ DERSLERİ

BAŞLANGIÇ SINIFLARI

Güçlü Kadro

Bilginin aktarımında öğretmenin tecrübesi ve aktarım şekli son derece önemlidir. Adal öğretmenleri, tecrübesi ile öne çıkmaktadır.

DÜZEY SINIFLARI

ARA SINIF ÖĞRENCİLERİNE KAPSAMLI BİREBİR ETÜT PROGRAMINI İÇEREN TAKVİYE EDİCİ KURS UYGULAMASI

SOSYAL ETKİNLİK ÇALIŞMALARI

KURSİYER ÖĞRENCİLERİN DONANIMLI,KİŞİSEL GELİŞİMLERİNE KATKI SAĞLAYABİLECEKLERİ ORTAMLAR SUNAR

EĞİTİMDE EN ÖNEMLİ DİJİTAL DESTEK AKILLI TAHTA

AKILLI TAHTA DESTEKLİ ÖZEL
10-12 KİŞİLİK SINIFLAR

S.E.G.E.M (SOSYAL ETKİNLİK VE GELİŞİM MERKEZİ) KURSU

S.E.G.E.M(SOSYAL ETKİNLİK VE GELİŞİM MERKEZİ) KURSU NEDİR?

“Ortaokul öğrencilerinin ilgi, istek ve yetenekleri doğrultusunda sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif faaliyetlerle birlikte akademik gelişimlerine yönelik çalışmaların yapıldığı özel öğretim kurumlarıdır..
Bireylere; bedensel, zihinsel ve ruhsal özellikleriyle birlikte kendini tanıyıp, kendini geliştirme ilkelerini öğrenerek, kişisel gelişimine ilişkin karar alabilme, uygulayabilme ve sonuçlandırabilme becerisi kazandırmayı hedefleyen bir eğitim programıdır.

EĞİTİM SİSTEMİMİZ

SEVGİYLE ÖĞRETİYORUZ

ETKİLEŞİMLİ İLETİŞİM

Hayatımız boyunca sözlü ya da sözsüz olarak iletişim yeteneğine sahip olmak önemli bir unsur haline gelmiştir. Etkili iletişim teknikleri ile birlikte kendinizi doğru ifade ederek yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermezsiniz. Bu öğrencilerimiz için çok önemlidir.

BİREBİR ANALİZ

Öğrencinin bireysel farklılıklarını belirlemeye yönelik test ve test dışı teknikler kullanılarak yapılan çalışmalardır. Öğrenciyi kulüplere, etkinliklere, üst eğitim kurumlarına bir mesleğe doğru bir şekilde yöneltmek için öğrenciyi tanıma çalışmaları önemlidir.

BAŞLAMAK İÇİN
GEÇ DEĞİL